MATTERING
OD MARKETINGU K MATTERINGU. PROTOŽE NA LIDECH NÁM ZÁLEŽÍ.
1. Život, příroda a planeta jsou důležitější než profit a růst.
2. Vztahy v rámci matteringu fungují na principu rovnocenné spolupráce.
3. Hlavním cílem je péče o důstojný život všech živých organismů na Zemi namísto maximalizace prospěchu a peněžních zisků jednotlivců.
4. Na prvním místě je respekt k životu a k jeho reálným, ne uměle vytvořeným, potřebám a povrchním touhám.
5. Komunikační sdělení k tomu sloužící jsou vždy maximálně upřímná a respektuplná.
ETIKA
Chceme, aby marketing
dodržoval etický kodex.
SAMOREGULACE
Chceme, aby byl marketing
sám svým zrcadlem.
DŮVĚRA
Chceme vrátit lidem
zpět důvěru k firmám.
MARKETING
Chceme vrátit jeho původní hodnoty.
VZTAHY
FIRMA + FIRMA
Rovnocenné partnerství / Spolupráce lidí s lidmi / Důvěra a respekt
FIRMA + SPOTŘEBITEL
Pravdivé informace / Respekt a důvěra / Otevřená komunikace / Partnerství
Chráníme planetu.
Bojujeme proti konzumerismu.
Odmítáme manipulaci a pohrdání lidmi.
Záleží nám na člověku.
Neseme odpovědnost za budoucnost.
Neakceptujeme manipulaci, nátlak a klamání zákazníka za účelem vyššího zisku.
Nechceme se smířit s neudržitelným vztahem
k planetě.
LIDSKOST
Chceme, aby marketing tvořili lidé pro lidi, ne korporáty pro cílové skupiny.
RESPEKT
Chceme, aby se firmy naučily znovu respektovat lidi, své zákazníky.
Klikni
Klikni
Klikni
NEMUSÍME PŘEJMENOVÁVAT MARKETING,
STAČÍ JEN ZAVÁDĚT PRINCIPY MATTERINGU DO PRAXE.
1. Život, příroda a planeta jsou důležitější než profit a růst.
2. Vztahy v rámci matteringu fungují na principu rovnocenné spolupráce.
3. Hlavním cílem je péče o důstojný život všech živých organismů na Zemi namísto maximalizace prospěchu a peněžních zisků jednotlivců.
4. Na prvním místě je respekt k životu
a k jeho reálným, ne uměle vytvořeným, potřebám a povrchním touhám.
5. Komunikační sdělení k tomu sloužící jsou vždy maximálně upřímná a respektuplná.
FIRMA + SPOTŘEBITEL
Pravdivé informace / Respekt a důvěra /
Otevřená komunikace / Partnerství
Klikni
NEMUSÍME PŘEJMENOVÁVAT MARKETING, STAČÍ JEN ZAVÁDĚT PRINCIPY MATTERINGU DO PRAXE.
1. Život, příroda a planeta jsou důležitější než profit a růst.
2. Vztahy v rámci matteringu fungují na principu rovnocenné spolupráce.
3. Hlavním cílem je péče o důstojný život všech živých organismů
na Zemi namísto maximalizace prospěchu a peněžních zisků jednotlivců.
4. Na prvním místě je respekt
k životu a k jeho reálným, ne uměle vytvořeným, potřebám a povrchním touhám.
5. Komunikační sdělení k tomu sloužící jsou vždy maximálně upřímná a respektuplná.
Chráníme planetu.
Bojujeme proti konzumerismu.
Odmítáme manipulaci
a pohrdání lidmi.
Záleží nám na člověku.
Neseme odpovědnost
za budoucnost.
Neakceptujeme manipulaci, nátlak a klamání zákazníka za účelem vyššího zisku.
Nechceme se smířit s neudržitelným vztahem k planetě.
NEMUSÍME PŘEJMENOVÁVAT MARKETING, STAČÍ JEN ZAVÁDĚT PRINCIPY MATTERINGU DO PRAXE.