Česká značka kosmetiky Omorfia nás oslovila s prosbou o vytvoření identity pro své produkty, a to jak o navržení loga tak i celkové vizuální komunikace na obalech produktů. Jelikož je tato česká kosmetika míchána z přírodních olejů a ingrediencí, promítli jsme přírodní květinové vzory přímo do loga značky. Logo jsme také doplnili ladným symbolem motýla, který poukazuje na potenciál proměny a transformace každého z nás.

 

Přírodní motivy jsme použili i na vnitřních stranách krabiček. Každý obal je tak zevnitř potištěn vzorem rostlinek, které jsou ve složení produktů. Pro vnější část obalů a etikety lahviček pak byly vybrány tmavě modrá barva s bílým a zlatým písmem. Tato barevná kombinace vyzdvihne jedinečné složení produktů této značky.

 

V neposlední řadě byla součástí naší spolupráce se značkou Omorfia také konzultace při výběru vhodných obalů pro přírodní kosmetiku. Volba nakonec padla na skleněné lahvičky a dózy z tmavého skla, které tak nejen podtrhnou výjimečnost této kosmetiky, ale zároveň ji ochrání před slunečními paprsky, které jsou pro přírodní kosmetiku spíše na škodu.

 

Další výhodou těchto skleněných lahviček je i jejich snadné znovu použití. Zákazníci tak mohou všechny dózy i skleničky po vypotřebování produktů poslat zpět na adresu společnosti a ta je po řádném vymytí opět vrátí do oběhu.

 

 

 

 

We were approached by the Czech cosmetics brand Omorfia, to create an identity for their products, they wanted us to design both a logo and overall visual communication for the products’ packaging. As these Czech cosmetics are made from natural oils and ingredients, we put floral patterns directly into the brand logo. We also complemented the logo with an elegant butterfly symbol, that represents the potential for change and transformation of each of us.

 

We also used natural motifs on the inside of the boxes.  Each package is thus printed from inside with a pattern of plants that were used in the making of the product. A dark blue color with white and gold letters was selected for the outer part of the bottles and vial labels. This color combination highlights the unique composition of the brand's products.

 

Last but not least, as a part of our co-operation, we consulted Omorfia on the selection of suitable packaging for their natural cosmetics. The choice ultimately fell on glass bottles and jars of dark glass, which not only underline the uniqueness of these cosmetics but also protect them from the sun's rays, which tend to be rather harmful to natural cosmetics.

 

Another advantage of these glass vials is that they are easy to reuse. After the products have been used up, the customers can send all the jars and glasses back to the company, which will put them back into circulation, after thoroughly cleaning them.